wtorek, 16 grudnia 2014

Included

Przeraża mnie, a jednocześnie cieszy ten przedświąteczny gwar. Masa ludzi, Jingle Bells  w tle, choć to takie nie nasze, to jednak zawsze kojarzy mi się mocno z choinką. Próbowałam, serio próbowałam kupować prezenty w sklepie, zawiodłam. Wszystko z netu hahah, uciekłam, dla mnie to za dużo i jeszcze ta świadomość podprogowego przekazu sprzedających: kup kup kup hihi. Zamiast przebywać w  CH my na zewnątrz, robimy foty na tle świątecznych dekoracji. Na zdjęciach  niepozorny mały "Kerf" na Targówku. Chyba w Wawie najładniej ubrany, reszta jakoś tak zaniedbała wygląd. Uff postanowienie zrobienia zdjęć wieczorem, na tle światełek- zaliczone. Trzeba było dużo cierpliwości i mocno się opierać spojrzeniom radosnych, ciekawskich i zaskoczonych zakupowiczów haha. A jak u Was- prezenty są, pardon -czy Święty pulchny Pan wie co przynieść? Czy choinka stoi na balkonie? A w ogóle byliście grzeczni/ne? Ja.... jak cholera lol.

sweater- here
coat- New Yorker 
boots-NN
pants- River Island 
head band- H&M










:)))


44 komentarze:

  1. piękne zdjęcia <3 uwielbiam świąteczny klimat zdjęć !!! stylizacja też extra <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam całość <3 I te światełka z tyłu <3 U nas galeria ma jakieś światełka, może coś spróbuję zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, świetny efekt z tymi światełkami!

    OdpowiedzUsuń
  4. płaszcz jest rewelacyjny! <3

    __________________________
    two pre-Christmas suprises
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się też marzą fotki na tle choinki na głównym placu w Czewie! Świetny płaszcz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, więcej uśmiechu, święta idą,- radosny czas :)
    Świetny płaszcz i portki :)
    A ostatni rysunek jest czadowy ołłł jeaaah :P hehe
    Pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zacznę zabijać za te prośby o uśmiech- przecież się uśmiecham hahaha niektórzy nie mają do tego daru :) suszyć zęby trzeba umic ja nie umiem nie próbuje

      Usuń
    2. Oj zgadzam się ! Nie z tym ,że nie umiesz , bo tego nie wiem ale z tym ,że nie każdemu jest pisany uśmiech odsłaniający ósemki ( jak ma ;) )
      Pozdrawiam bez ósemek , ba nawet bez trójek na wierzchu .

      Usuń
  7. Zestaw świetny! A przed świątecznym gwarem i ja uciekam. ;) Allegro rządzi. :0 hehe

    OdpowiedzUsuń
  8. Tło ze światełek świetne. Płaszczyk też. A co do grzeczności...różnie bywało :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak Ty fajnie wyglądasz w tej opasce ;)
    lubię zimę za to, że dużo kobiet w opaskach chodzi - a ten "trend" zawsze mi się podobał ;P
    szkoda, że ja sama w nich straszę ;P
    ja część prezentów mam ;) ale tylko część ;P najważniejsze dopiero przede mną ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja lubie te twoja mrocznosc , jestes jednocześnie Krucha , lodowata , delikatna , niedostępna , tajemnicza - kobieta zagadka :) rewelacyjny plasZcz I klimat zdjec :)
    Ja podarowywuje głownie książki - z netu i pierniki własnoręcznie pieczone :) Nie lubie tłumów i szału zakupionego , bo nie lubie nawet biegania po wyprzedazach ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak cudownie! :) Biedny Mikołaj ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia ze światełkami! :D I Ty, taka ładna!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny zestaw, nie lubię tłoku przedświątecznego ale lubię tę przedświąteczną atmosferę...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  14. przyznam się, że po raz pierwszy od dawien dawna centra handlowe, wszechobecne światła i kolędy jakoś nie przerażają a wywołują uśmiech [ ciąża zmienia nastawienie ]

    ślicznie wyglądasz
    z resztą jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  15. Przypominasz mi tutaj troszkę moskiewską damę :))) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. lubię Cię własnie za ta powagę i niepowtarzalne stylizacje!
    ja bylam bardzo grzeczna - na swój sposób;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie czuje jeszcze świątecznego klimatu :/ ale ty wyglądasz cudownie :) ❤

    OdpowiedzUsuń
  18. Lovely coat Rasz!
    Happy Christmas sweety! Kss!

    OdpowiedzUsuń
  19. JAK MAGICZNIE ZE ŚWIATEŁKAMI!!! JESTEM ZACHWYCONA KOCHANA!!
    Z całusami:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. ja poczyniłam zakupy prezentowe w tkmaxxie : ) znalazłam tam wszystko w super cenach : ) zdjęcia piękne i Ty wyglądasz rewelacyjnie ale to już standard ; )

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny płaszcz i fajnie skomponowany do niego sweterek;)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  23. Płaszcz i czapka świetne :) Właśnie mam taką fazę, że podobają mi się wszystkie czapki z pomponami :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Gorgeous as always babe! I have a new blog and I'd be really happy if you'd check it out! xx

    kimivioletgold.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  25. You look so chic...love that coat!

    P.S Thanks for visiting my blog and for lovely comments...new post is up :-)
    http://www.fashionpumpkin.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Beautiful pictures
    You look stunning

    Love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Płaszcz bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super klimatyczne fotki i świetna stylówa Rasz <3 A ostatni obrazek rozwala system - bo ja też z tych grzecznych jak cholera haha :D Buziaki ogromne!!

    OdpowiedzUsuń
  29. super klimat fotek ;)) cudowny płaszcz :))


    pozdrawiam cieplutko... live-style20

    OdpowiedzUsuń
  30. piekne zestawione wszystko!
    płaszcz bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Awesome photos!

    Have a great Sunday :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajny zestaw :) Płaszcz jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. hahahhah no ja też taaaka grzeczna :DDD ale Mikołaj przyszedł :))
    Świetna stylówka! Bardzo Ci do twarzy w tej opasce :) :* Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  34. This style is perfect ! I love your coat and your jeans :)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność a ja się odwdzięczę. Pamiętaj jednak że jest cienka granica między krytyką a chamstwem, zawsze najbardziej negatywną ocenę można przytoczyć w sposób kulturalny i inteligentny.Zapraszam także na Fanpage http://www.facebook.com/RaszRush